maanantai 21. tammikuuta 2013

You are beautiful.

Olen pettynyt itseeni, olen pettynyt muutokseen joka minussa on tapahtunut. Ennen rakastin itseäni sellaisena kuin olen, olin ylpeä itsestäni. En hävennyt enkä peitellyt itseäni. Nykyään on toisin. En enää usko itseeni, en rakasta itseäni enää niinkuin joskus. Haluaisin laihtua. Painoni on ollut aina ongelmani. Kaikki alkoi lapsuuden lääkityksestä, en ole ikänä ollut pikkuruinen. Muistan kuinka itkin nuorempana äidilleni kilojani. Muistan kuinka sattui kun muut valittelivat olemattomia makkaroitaan. Tajusin kuitenkin olevani upea ja kaunis. Opin rakastamaan itseäni, sain itseluottamusta. Tunsin olevani kaunis. Rakastin ihmisten huomiota ja heidän kehujaan. Nyt kuitenkin asiat ovat muuttuneet ja ajoittain vihaan itseäni. Olen päättänyt tehdä muodoilleni jotain, mutta ensin haluan taas oppia rakastamaan itseäni tälläisenä. Ei kaikille ole luotu Jennifer Lopezin kroppaa. Enkä haluaisikaan olla langan laiha, eikä minusta koskaan sellaista tulisikaan isojen luiteni takia. Haluan taas vain rakastaa itseäni.

Tänään tosin on hyvä päivä. Tänään rakastan itseäni. Tänään tiedän olevani kaunis ja tunnen itseni sellaiseksi.
Rakastajana itseänne sellaisena kuin olette, silloin olette kauniimpia kuin kukaan muu <3





6 kommenttia:

  1. Olen pyörinyt viikkoja samojen ajatusten äärellä ja eilen koin valaistuksen. Tahdon paremman ja terveemmän elämän. Laihtua ja olla kaunis. Tuntea ylpeyttä kurveistani. Toivon sinulle samaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mäkin haluan. Pitää vaan uskoa itseensä niin kaikki voi onnistua. Muista sinäkin että olet todella upea juuri tuollaisenakin! Välillä katselen sun kuvia kadehtien :) ollaan ylpeitä itsestämme.

      Poista
  2. Muru. Olet upea ja kaunis juuri tuollaisena kuin olet! Ihana kaikinpuolin. <3 Mutta I know the feeling! Haleeeeeeeeja täältä Nepalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi raksu <3 Mä rupeen taas pikkuhiljaa tajuamaan sen, välillä on vaan vähän huonompia päiviä :/ mutta muista et säkin olet oikeasti täydellinen juuri tuollaisena <3 Halejaa takas nepsukalle! Olet ihana <3

      Poista
  3. Syö vähemmän, liiku enemmän ja lopeta toi melodramaattinen ulina. Jessus, että ärsyttää toi läskien ämmien ikuinen itsesääli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä tiedän mitä tehdä. Kyse ei nyt ole siitä. Vaan siitä että haluan rakastaa taas itseäni ja se onnistu multa ennen ainakin tämänkin kokoisena. Haluan sen takaisin.

      Poista