tiistai 9. lokakuuta 2012

Love of my life.

Istut minua vastapäätä, silmäsi loistavat ja huuliltasi löytyy kaunein hymy. Sydämeni lyö tiuhaan perhosten lentäessä vatsassani. Puolivuotta yhteistä elämäämme on takana ja olen onnellisempi kuin koskaan. Sinä olet minun aurinkoni ja hellepäivän raikas tuuli. Sinä olet tuonut valon ja rakkauden elämääni, ne joita en uskonut enää löytäväni. Olet nykyhetki ja tulevaisuus. Sinun vieressäni on kotini ja turvani. Olen niin kiitollinen sinulle rakkaani, saapuessasi elämääni teit minusta paremman ihmisen. Olet se mistä olen aina haaveillut, olet unelmani. Olet niin kaunis, että kaikki muut jäävät varjoosi, sielusi kauneus häikäisee minut aina uudelleen ja uudelleen. Teet minusta kokonaisen, maailman onnellisimman naisen saadessani rakastaa sinua. Monet naiset tekisivät mitä vain saadakseen sinut. Olethan täydellinen, kaunis sisää ja ulkoa, hauska, lempeä, rakastavan suloinen. Olet kuin unta, jotain jota ei todeksi voi uskoa. Kerrankin elämässäni tein jotain oikein ja voitin jotain mistä muut haaveilevat, todellisen rakkauden, sinun sydämesi. Minun ei tarvinnut tyytyä mihinkään, sain sen ainoan minkä halusin. Sain sinut.

                                                         


Kiitos rakas menneestä puolesta vuodesta ja tulevista vuosikymmenistä.
                           Olen sinun, nyt ja aina.
                                

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti