perjantai 9. syyskuuta 2011

I found the greatest love of all Inside of me.

Elämäni on täynnä unelmia. Sellaisia jotka voin toteuttaa ja joihin en tarvitse ketään muutakuin itseni. Olen päättänyt olla onnellinen, nauttia elämästä joka on minulle suotu ja olla tyytyväinen itseeni. On ihmisiä joita maailma on kohdellut niin paljon huonommin kuin minua. Ei minulla ole syytä tai oikeutta valittaa, olla onneton. Minulla on perhe, ystäviä, terveys, tulevaisuus ja haaveita. Ei minulle ole koskaan tapahtunut mitään pahaa. Olen saanut elää elämäni ilman suurempia ongelmia. Tietysti minulla on ollut ongelmia, mutta ei sellaisia kuin joillakin  Vaikka ongelmani eivät olekkaan niin suuri kuin muiden, ovat ne silti minun ongelmiani. Maailma on vain ollut kiltti minulle ja tehnyt suurista ongelmistani pienen pieniä muiden suurten ongelmien rinnalla. Koen kuitenkin, että minulla ei ole oikeutta pitää ongelmiani suurina. Siispä olen päättäny elää elämäni täysillä, olla välittämättä muiden katseista ja mielipiteistä, olla oma itseni. Aion kertoa tunteistani ihmisille joka niitä aiheuttaa jos näin joskus käy, opettelen sanomaan ei, seuraan unelmiani, vaihdan koulua siihen missä oikeasti haluan olla, muutan omilleni mahdollisimman pian, matkustelen, juhlin ja tutustun uusiin ihmisiin.Hyppään junaan ilman päämäärää ja leikin lumisotaa naapurin lasten kanssa. Teen itsestäni sellaisen kun tunnen sisälläni olevani, matkalla tavoittelessani aion kuitenkin rakastaa itseäni juuri sellaisena kuin olen, aion rakastaa jokaista virhettäni ja kiloani. En enää suostu häpeämään itseäni muiden mielipiteiden takia. Olen mitä olen ja kenenkään ei tarvitse tykätä. Ei kukaan ole onnellinen ennenkuin hyväksyy itsensä sellaisena kuin on ja on avoimesti sitä myös muiden edessä.

Istun linja-autossa matkalla kotiin, niinkuin aina. Ulkona sataa vettä, autojen valot heijastuvat upeasti vesilammikoista. Takana on tunti hikeä, hymyä ja liikuntaa. Olen yhtä hymyä, voisin huutaa kurkku suorana onnesta. Katson ikkunasta, siitä heijastuu kuvani. Punaiset hiukseni, hikiset kasvoni, siniset silmäni, iso nenäni. En ehkä ole täydellinen muihin verrattuina, mutta olen silti täydellinen. Olen täydellinen minä, täydellinen Ida, siksi voin katsahtaa heijastusta ikkunassa ja hymyillä leveintä hymyäni, olen parempi minä kuin kukaan muu.





I am beautiful no matter what they say
Words can't bring me down
I am beautiful in every single way

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti