lauantai 24. syyskuuta 2011

You belong together.

Kohta on aika, aika lähteä katsomaan kuinka tätini elämässä alkaa uusi vaihe. Hän kävelee alttarille, ukkini käsipuolessa kohti miestä, jota rakastaa enemmän kuin ketään muuta. Kohti miestä joka tekee hänet onnelliseksi ja ketä ilman hän ei voisi elää. Kohti suurinta rakkauttaan. Pääsen todistamaan tuota hetkeä kun kaksi suuren rakkauden löytänyttä saavat virallisesti toisensa.

Olen romanttinen hölmö. Ihminen joka uskoo ikuiseen rakkauteen, rakkauteen ensisilmäyksellä, siihen ainoaan ja oikeaan. Rakastan kaikkea joka liittyy rakkauteen ja romantiikkaan. Hääohjelmat saavat minut sekoamaan, tylsyyden vallatessa huomaan eksyneeni etsimään internetin ihmeellisestä ulottuvuudesta itselleni täydellistä morsiuspukua. Haaveilen päivästä jolloin minä saan olla uskomattoman kaunis morsian.
Mutta tänään on on tätini päivä, tänään hän on maailman kaunein morsian ja universumin onnellisin nainen. Tänään minä olen onnellinen tätini puolesta, valutan onnen kyyneleet kun sulhanen ja morsian suutelee ja pappi julistaa heidät aviopuolisoiksi. Tuhlaan kuitenkin pari pientä hetkeä itseeni, unelmaani. Pysähdyn unelmoimaan hetkeksi siitä kuinka minä vielä joku päivä kävelen alttarille ja suutelen tuoretta vaimoani, päivästä jolloin me olemme universumin onnellisimmat.


 












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti